Vrei sa arati tuturor cat de bine pregatit si cat de profesionist esti? Foloseste mapele personaliozate pentru documente cand te intalnesti cu clientii existenti sau potentiali, cand transmiti anumite documente sau cand ai un eveniment.
In plus fata de rolul lor de a contine documente, mapele de prezentare au un rol deosebit de important in promovarea organizatiei si serviciilor tale.
O astfel de mapa este de regula tiparita atat pe fata cat si pe spate, iar daca se doreste se poate tipari si pe buzunarul interior. Tiparul poate fi monocolor, bicolor sau multicolor, si depinde mult de bugetul fiecaruia si de imaginea pe care doreste sa o transmita. Finisarile suplimentare cum ar fi emboss sau folio pot aduce valoare acestui produs.
Deoarece rezistenta este importanta, o mapa de prezentare este facuta din carton mai gros. Margini intarite, orificii pentru cartile de vizita, sau un cotor care se poate extinde sunt doar cateva din extraoptiunile disponibile.
Cateva sfaturi legate de design:
- Fa o impresie memorabila - pune logo si sloganul pe prima pagina
- Opteaza pentru un design simplu, care sa nu distraga atentia de la continutul mapei
- Include datele de contact astfel incat clientii sa te poata gasi cu usurinta
Optiuni populare pentru mapele de prezentare:
- folio si embossare
- decupare prin stantare
- decupera si aplicare ferestre acetofan
- cerneala metalica
- culori pantone
- hartie sau carton standard sau premium
- plastifiere sau lac selectiv
- dimensiuni si forme personalizate
- configuratii speciale pentru buzunare
- decupaje buzunar pentru insertie carti de vizita sau cd-uri
Dimensiuni:
- standard - A4+ (dimensiuni desfasurate 430x310 mm)
- dimensiuni personalizate
Optiuni tipar:
- 4 culori pe exterior / 4 culori pe interior
- 4 culori pe exterior / fara tipar pe interior
- 4 culori pe exterior / o singura culoare pe interior
- fara tipar in exterior / 4 culori pe interior
- 0 singura culoare pe exterior / 4 culori pe interior
Mapele de prezentare reprezinta instrumente de marketing care pot fi utilizate in numeroase situatii, atat in interiorul organizatiei cat si extern. Acestea includ:
- Lansare de produs
- Pachete de bun-venit pentru clientii noi
- Materiale de prezentare pentru conferinte
- Materiale de prezentare proprietati imobiliare
- Contracte
- Oferte
- Materiale pentru targuri si expozitii
- Propuneri de investitii
- Materiale de training