Cum poti sa te asiguri ca felicitarea sau invitatia pe care o trimiti isi va atinge scopul si va impresiona?
Poti crea felicitari sau invitatii generale, care sa nu contina mesaje specifice unui anumit eveniment sau unei anumite ocazii, pe care sa le poti utiliza pe tot parcursul anului, ceea ce iti va permite sa comanzi o cantitate mai mare si sa economisesti astfel printr-un pret unitar mai mic.
Datele variabile ne permit sa personalizam un numar mare de invitatii sau felicitari fara ca pixul sa atinga hartia. Este suficient sa ne transmiti fisierul Excel intr-un anumit format si noi facem restul.
Felicitarile, cartile postale sau invitatiile nu sunt in mod traditional instrumente de vanzare. In loc sa includeti detalii despre produse, concentrati-va pe cei carora le sunt destinate aceste produse si folositi-le pentru a le multumi pentru ceea ce va ofera.
Felicitarile sunt extrem de utile atunci cand vrei sa marchezi un anumit moment in viata clientilor sau partenerilor tai. Invitatiile sunt instrumente potrivite pentru momentele in care iti doresti sa evidentiezi un moment special din viata ta sau a organizatiei din care faci parte. Expedierea lor strategica va avea un mai mare impact.
Felicitarile, cartile postale si invitatiile reprezinta instrumente eficiente de crestere a vizibilitatii brand-ului. De aceea este important sa te asiguri ca design-ul lor include si logo-ul si slogan-ul organzatiei.
Aceste produse pot fi folosite pentru mai mult decat sarbatori si aniversari: