Brosurile reprezinta elementele de baza ale “literaturii” promotionale, in ciuda faptului ca traim intr-o epoca a marketingului digital, iar importanta publicitatii online nu poate fi contestata. Cu toate acestea, o brosura tiparita, cu o calitate exceptionala, va continua sa isi atinga obiectivul, si anume sa promoveze produsele sau serviciile unei companii sau organizatii.
Clientii potentiali considera cataloagele ca simboluri reprezentative pentru calitatea produselor sau serviciilor descrise, astfel incat ei isi vor forma deja o prima opinie in legatura cu acestea doar din modul in care sunt prezentate in cadrul acestora. Devine astfel extrem de important ca materialele promotionale sa includa elemente de design care sa proiecteze o imagine de inalta calitate si profesionalism. Spre deosebire de un simplu flyer, brosurile contin mai multe pagini, iar noi te putem ajuta sa alegi layout-ul si dimensiunea potrivita, precum si modul de indoire sau legare. Deasemenea, brosurile pot fi tiparite pe hartie mai groasa, mata sau lucioasa, nu doar pentru a transmite ideea unei calitati superioare, ci si pentru a asigura o rezistenta sporita care sa permite pastrarea lor un timp mai indelungat. In plus fata de imaginile vii si culorile intense, brosurile pot sa contina alte elemente de finisare (cum ar fi lacul selectiv sau folio) care sa sporeasca nivelul de calitate si incredere pe care le transmite.
Caracteristici:
Dimensiuni:
Material:
Tip coperta:
Finisari suplimentare:
Laminarea crește rezistența și durabilitatea produselor tipărite, permitând astfel reutilizarea lor frecventă. Prin plastifiere se asigură totodată protecția față de pete, cute, mizerie și alte riscuri. Mașina de laminat aplică două straturi subțiri de folie transparentă de plastic pe o parte sau pe ambele părți ale colii de hârtie sau carton. Această folie aduce un plus derezistență, rigiditate și protecție, oferind în același timp produsului o eleganță sporită.
Brosurile sunt menite sa fie tinute in mana, privite si studiate. Poti alege sa stimulezi si simtul tactil prin plastifiere de tipul soft - touch, de exemplu. Poti sa optezi pentru un tip de folie care sa permita scriere ulterioara sau una care sa straluceasca.
Vezi aici toate tipurile de plastifiere.
Pe brosuri se poate aplica emboss sau timbru sec (deboss) pentru a face ca logo-urile, textele sau imaginile sa aiba si un efect tactil. Aceasta tehnica poate fi utilizata pentru a aduce un plus de interactivitate, oferind clientilor o experienta senzoriala. Un studiu realizat de catre cercetatori de la Universitatea Iowa a demonstrat ca memoria tactila este egala cu cea vizuala si ca oamenilor le este mult mai usor sa retina anumite imagini pe care le vad daca le si ating.
Afla mai multe despre tehnica de emboss sau deboss.
Prin stantare se pot adauga decupaje sau muchii unice unei brosuri sau unui catalog. Poti alege forme diferite sau decupaje care sa permita unei portiuni de text sau imagini sa fie vizibila.
Brosurile impaturite reprezinta una din cele mai simple modalitati prin care poti controla felul in care un client iti citeste mesajul. Fiecare suprafata impaturita devine astfel o parte a unei povesti sau o scena dintr-un film, permitand informatiilor sa se dezvaluie treptat, in ordinea dorita. Indoitura clasica in trei parti este cea mai des intalnita, insa puteti opta pentru formatul acordeon sau chiar anumite tipuri de indoituri mai creative, cum ar fi cea de tipul “poarta” sau cea nesimetrica.
In sectiunea Servicii legatorie si finisare gasiti o lista completa a finisarilor suplimentare disponibile.